sobota, 17 czerwca 2017

dzień dobry

Witam Was, drodzy Czytelnicy.

Znaleźliście się tutaj zapewne przez przypadek, błądząc po tym rozległym internetowym świecie, szukając czegoś, co mogłoby Wam powiedzieć jaką książkę wybrać, podzielić się o jakiejś opinią czy też po prostu poczytać to, co ktoś anonimowy tworzy w internecie. Tak więc zapraszam Was, drodzy Czytelnicy, serdecznie na łamy mojego bloga.
Znajdziecie tu recenzje różnych książek, jednak głównie książek fantasy, które spośród wszystkich gatunków literackich lubię najbardziej. Od czasu do czasu znajdziecie tu również moje przemyślenia o otaczającym nas świecie, nowości książkowe na konkretne miesiące czy luźne posty, w których będę pytać Was o obecną pogodę. Ot tak, dla rozrywki i nawiązywania kontaktu.
Mam nadzieję, że moja praca, którą włożę w ten blog, będzie w jakimś stopniu Wam pomocna, że dzięki niej zdecydujecie jaką książkę kupić czy wypożyczyć, podzielicie się swoim własnym zdaniem na jakieś tematy, czy po prostu, zwyczajnie, znajdziecie kogoś z kim chętnie będziecie pisać o jakiejkolwiek literaturze.

Życzę Wam więc wielu ciekawych książek do przeczytania.
Wielu nowych światów do odkrycia.
Wielu bohaterów do pokochania.
I wielu różnych żyć do przeżycia.


14 komentarzy:

  1. Cześć! Powodzenia w prowadzeniu bloga❤ super nazwa bloga😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję! Blogów książkowych nigdy za wiele :D

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromnie dziękuję, Twój również zaobserwowałam :)

      Usuń
  3. Witaj w blogowym i książkowym świecie! Czekam na posty! Powodzenia!
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, udanego blogowania i samych dobrych książek! :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie i wzajemnie :)
      Również obserwuję ☺

      Usuń
  5. Witaj w naszym blogowo-książkowym świecie :D
    Mam nadzieję, że dasz sobie radę i jedyne czego mogę Ci teraz życzyć to powodzenia!

    http://karolina-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój ulubiony gatunek to fantasy? Już cię lubię B)
    Ciesze się, że dołączyłaś do naszego blogowego światka :D Brakowało mi już takich świerzynek :) Mam nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej no i życzę ci abyś spędziła tu mile czas :D A jeśli będziesz miała jakieś pytania to jako przyjaciółka po fachu z chęcią na nie odpowiem :) (Jak i na pewno inni blogerzy, jeśli to do nich skierujesz swoje niewiadome :D Blogosfera książkowa to naprawdę przemiła garstka internetu <3)
    Dużo fajnych książek i zapału do pisania :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To strasznie miłe, ogromnie dziękuję Ci za tak miłe słowa :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. O kurczaczki! Nie powiem, zaczarowałaś mnie już w pierwszej sekundzie tym niesamowitym nagłówkiem *o* Jejuniu, jak ja kocham witać nowe osóbki, nasza rodzina się powiększa! Bardzo mi miło, że tutaj jesteś i mam nadzieję, że będziesz czuła się dobrze w tym cudnym gronie! Swoją drogą, mam nadzieję, że przekonasz mnie do fantastyki, a liczę na Ciebie! Trzymam kciuki i życzę wielu sukcesów! A, pamiętaj, że jestem osobą otwartą na nowe znajomości, rozmowy i dyskusje, więc w razie braku wygadania się o jakiejś książce, służę pomocą! :D

    Pozdrawiam bardzo cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń